2008. október 20., hétfő

Stockholm vol 2.

Na hello Mindenki! Jelentem szerencsésen visszatértem Stockholmból a kis falucskámba, mert aztán az izzó, pörgő, de mégis oly nyugodt és szép főváros után bizony Oskarshamn egy kis tanyának tűnik csak! Nem lehet leírni mennyire jól éreztem Magam, a programok is iszonyat jók voltak, amiket szerveztek Nekünk, meg a hétvégénk is 130%-osra sikeredett (magyarul azok a dolgok is nagyon jól csattantak el, amiket mi kreáltunk magunknak).
Annak a tréningnek a lényege, amin részt vettem tulajdonképpen az volt, hogy megismerkedjünk egy kicsit jobban Svédország más részeiben tevékenykedő önkéntesekkel, illetve, hogy kis betekintést kapjunk a svéd kultúra, ország specifikumaiba, továbbá hogy kicsit megismerhessük saját énünket, hogyan tudunk csapatban illetve egyedül dolgozni! Az önkéntesek neveit ne kérjétek tőlem, mert kicsit gondba lennék Velük, mert őszintén volt egy-két biodroid akivel sokat mondok, ha azt mondom ,hogy 2 mondatot beszéltem. Inkább megpróbálom összeszedni ország szerint ezt a díszes társaságot! Volt egy jelentős német kompánia (7fő), akik 1 kivételével mind iszony jó fejek voltak és örültem is Nekik, mert legalább tuningoltam egy kicsit a német tudásomat is, egy cseh leányzó volt, egy finn, egy norvég, két olasz, én, francia, két olasz, két török, nameg egy ruszki……PFFFFFFFFFFFFFFFFFF……Rájöttem, hogy igazából gyűlölöm az oroszokat, de tényleg…..Egyrészt a történelmünk miatt is egy kicsit, mert azért a rohadt anyjukat, de efelett még szemet tudnék hunyni, ha nem viselkednének úgy mintha ők lennének az atyaúristenek mindenütt! Ez a burzsoá köcsög, akinek a vére helyén is olaj csörgedezik szerintem, (de annyi, hogy abból Petter Solberg barátunk 3 idényt 102-es oktánszámmal vígan lenyomna) olyan szinten adta elő a cárovnát, hogy azt nem hitem el! A tréningekre nem jött el, merthogy az x 100 eurós csizmáján kívül Neki más nincs….. Az ebédnél tippppiikkkuuuusss kiskorától belenevelt arisztokrata villa és késfogás (tudjátok a kar nem, csak a csukló mozog és a hát egy karóhoz van kötve), mi a Guillaume-mal amikor megláttuk ezt szó szerint sikítva rohantunk ki az étkezőből, mert kínosnak éreztük kicsit, hogy mindenki minket bámul ahogy fulladozunk a röhögéstől….Utána meg ugye magyarázhattuk a többieknek a különféle kamumeséket, hogy miért is röhögtünk…. A cárovna természetesen a félezer eurós palmtopjára 5 percenként ránézett és 10 percenként pötyögött valamit a krix-kraxaival….Aztán meg vígan meséli Nekünk, hogy ő már igazából ötször volt itt Stockholmban és már kicsit unja, de ha gondoljuk bulizni elmehetünk az ő kedvenc helyére, ahol mint kiderült legutóbbi alkalommal 1500 SEK-át sikerült otthagynia egy este alatt!! Hogy az öreganyja pucsított volna be az Auróra ágyúja elé, amikor először elsütötték azt….ZDOCHNE az ilyennek, de komolyan…..
Huhh vissza kell fognom magam mert még szívszélütést kapok itt a monitor előtt…Egyébként a többiekkel nem volt különösebb bajom, szegény olasz gyereken visítottunk még sokat az angolja miatt, de hát arról meg nem tehet, hogy nem tudja leküzdeni azt a furcsa akcentusát.
Kedden egyébként csapatépítő tréning és programok voltak, szerdán előadás volt a svéd kultúráról, illetve csoportokban dolgozva össze kellett dobnunk másnapra egy témát (mi a svéd történelmet kaptuk), csütörtökön meg egy kalandpark keretei között próbálhattuk ki mire is vagyunk képesek, majd látni fogjátok a képeken, hogy miről is volt szó!
Pénteken találkoztam a Doresszal, meg a Gáborral, akik csütörtök éjjel érkeztek Stockholmba és nem kicsit voltak fáradtak a hosszú út, meg a reptéri éjszakázás után, szóval a közösen tervezett programok közül se pénteken se szombaton semmi nem valósult meg, magyarul vissza kell jönniük Svédországba :D:D! Pénteken sikeresen felfedeztük Stockholm éjszakai életét…………..Erről ennyit nem fogom itt leírni a dolgokat, mert nem lehet, a lényeg hogy eléggééééééé konkrétan tudnak szórakozni a svéd fiúk-lányok horribilis árak mellett!
Szombaton elővételes jegyünk volt egy stockholmi hip-hop fesztiválra, ahol délelőtt workshopok voltak ingyenesen (a francia táncikált is, én a Doreszékat kísérgettem az ócska kis ladikjukhoz), majd utána este egy iszonyatosan jó táncshowt néztünk meg, amiből részleteket is láthattok amennyiben sikerül kiderítenem hogy kell videót feltölteni a blogra…….
Nagyvonalakban ennyit, mert egyszerűen tényleg nem tudom leírni azt a rengeteg dolgot, érzést, ami ott ért engem, illetve ami megfogott! De a lényeg, hogy még megyünk vissza kétszer :D:D:D. Már alig várom………………….Ha valaki bővebb beszámolóra kíváncsi az MSN-emet tudjátok :D:D!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::STOCKHOLMAMAZING::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


UI: Szeretném ezúton megköszönni az www.szegenygazdagok.blog.hu íróinak, hogy a blogom ott szerepel a kedvenceik között, és remélem élvezettel, olvassátok az élményeimet ebben a gyönyörű országban! Kitartást Nektek bármi is legyen az igazság ;)!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nemisigaz, mert azert fikakaka megvolt :). Abban az ocska ladikban meg csak 2500-an ....:):):)

Unknown írta...

Jah az megvolt...., úgy hogy én beszéltem, ti meg csak bámultatok ki a fejetekből :D:D:D!
Akkor is ócska ladik, nem vigasztal a tudat, h azzal a teknővel Nekem is mennem kell egyszer......:D:D

Hungarian Horntail írta...

Felháboritó, hogy Sthlm-ban jártál és nem szóltál :(((((((((((( *zokog, toporzékol* legközelebb kéretik bepótolni! :D

Unknown írta...

Rekucc! En ha nem is kozvetlenul, de szoltam, az hogy a kisasszony nem nezi a sajat blogjat es kommentjeit arrol nem en tehetek ;)!
A bizonyitek h szoltam illetve kerdeztem: http://svedorszag.blog.hu/2008/10/06/adasszunet_13#comments
De egyebkent sztem te akkor meg a tengeren tul voltal! De para nincs minimum ketszer megyek meg! Meg lehet a szilveszter is ott lesz vhol :D! Termeszetesen legkozelebb szolok megint :D:D:D